Mi ez az "aputest" őrület?

2015. június 01. 22:27 - bakofit

Az tény, hogy totálisan nem értek egyet ezzal az új „aputest” őrülettel és igazából nem is értem, hogy mi a tököm akar ez most lenni.

Persze, biztos benne van a lustaság, mint kialakító erő. Könnyebb a nőknek is azt mondani, hogy egy ilyen férfi test vonzóbb, mint a kidolgozott, így nem éreznek magukban akkora lelkiismeret furdalást, ha ők sem tesznek semmit a saját testük érdekében. Tehát könnyebb azt mondani: - legyél te is drágám egy tespedt szar, így nekem sem kell megmozdítani a seggem.

Viszont, ha egy kicsit tovább gondolom ezt az egész majmolást, akkor már sokkal többről szól a történet, mint a végletek összehasonlítása.
Ha csak és kizárólag a testképre fektetjük a hangsúlyt(ez most érthető mind nők és férfiak tekintetében is), akkor teljesen irreálisan és degeneráltan látjuk a világot, mint ahogy az manapság kibaszottul elfogadott látásmód lett.

Az ember nem csak egy test, nem csak a kinézet van. Ezen túl van egy psziché, egy lélek, aminek az ápolása ugyanolyan fontos, mint a testünké.


Lehet itt akárki, akármilyen fitt, ha idegileg a béka segge alatt van, vagy épp lehet valaki 100%-ban épelméjű, ha a teste egy ormótlan amőbára hasonlít. (Az mondjuk egy másik dolog, hogy szerintem a
kettő együtt létezik csak, ha nincs egyik, nem lehet másik sem.)


Tehát a lényeg, amit ezzel mondani akarok, hogy meg kell találni a test és lélek között azt a kapcsolatot, aminek köszönhetően ki tudjuk magunkban alakítani a megfelelő énképet, az egészséges énképet.

Tudnunk kell, hogy a médiában szereplő modellek nem hétköznapi formát viselnek, az egy versenyforma. A kocsimból sem szeretnék F1 versenyautót csinálni mindenféle képtelen köcsög módszerrel, mert tudom, hogy a kettő nem egy kategória.
E mellett pedig a másik oldalról azt is be kell látnunk, hogy nem hanyagolhatjuk el a testünket a végtelenségig, mert ebből csak ez az egy van. Elköltözhetünk más városba, más országba is, ha az adott helyen szar az élet. Sőt, még a kurva bolygót is elhagyhatjuk(egyszer). Viszont a testünk egy és örök, nem várhatjuk el, hogy ha szart teszünk bele, az arannyá váljon.

Én nem akarok beleszólni senki életébe, nem tudok megváltoztatni gondolkodási módokat, nem is áll szándékomban. Viszont én változtattam… változtattam az életemen és meggyőződésem, hogy jó irányba! S ezt a jó irányt mindenképp közzé akarom tenni, hogy mindenki lássa: Lehetőségek vannak!

Ez az én véleményem.
Szabi

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bakofit.blog.hu/api/trackback/id/tr477510652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sazoo 2015.06.08. 11:09:00

Az van Szabi, hogy ezek szerint lusta voltál az aputest őrületben szereplő definíciónak utánanézni. Nem tespedt zsírtól löttyedt malacforma kezd elfogadottá válni, hanem egy valós férfi testhez közelebb alak. Miért kell egy férfinek a testzsír százalékát olyan alacsonyan tartania, hogy a hasizmára a bőr ráfeszüljön? Miért kell(ene) egy férfinek lányosan vékony derék, kisfiús stílusban? Nem a sörhasú és pocakos kiélt kocsmatöltelékekről beszélünk azért!
Szerintem a nőknél is igazán divatba jöhetne végre egy normálisabb testalkat. Mondjuk talán egy értelmesebb férfi rétegnek mindig népszerű volt az "anyutest" ;-)

bakofit 2015.06.14. 17:38:16

@sazoo: Az van sazoo, hogy nem olvastad végig a véleményem további részét, ha ez jött le. Azt akarom, hogy mindenki találja meg a számára tökéletes alakot, egészségesen. Én nem határolódtam el egyik irányba sem és mint említettem, ne csak a végleteket hasonlítsuk már össze. Én lényegében ennek a jelenségnek az őrületével nem értek egyet. Mert valljuk be, ez sem csak azért alakult ki, hogy reálisabb testképek uralkodhassanak.
Egészség, ez a lényeg. :)
süti beállítások módosítása